• 11-10-2016, 12:17:01
    #10
    Mehmet_Deveci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu ne saygısızca bir yaklaşım böyle. Görür görmez kan beynime sıçradı. Nasıl bir kıyaslama kurabiliyorsunuz kafanızda anlamış değilim. Gerçekten fazla söz söylemeyeceğim. Değmez.
    O kadar oku, kendini her alanda geliştir. Elinin altında 5 farklı programlama dili bir çok farklı teknoloji olsun. Sadece iş değil bir çok alanda kültür kazan. Genç yaşta sinir stres sahibi ol, sektörün vahşiliğine kendini hazırla.

    Sonra ilkokul mezunu birisi gelip sana değer biçmeye kalksın.

    Neymiş günlük 80 tl ye çalışan varmış. Banane ? Yanlış anlamayın kimseyi aşağılamaya çalışmıyorum. Emekçi insanlara saygım sonsuz. Yalnız başkasının aldığı ücret benim (ve benim gibi kişilerin) ücretini belirlemede nasıl bir rol sahibi olabiliyor bunu anlamıyorum.
  • 11-10-2016, 12:31:51
    #11
    Mehmet_Deveci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu ne saygısızca bir yaklaşım böyle. Görür görmez kan beynime sıçradı. Nasıl bir kıyaslama kurabiliyorsunuz kafanızda anlamış değilim. Gerçekten fazla söz söylemeyeceğim. Değmez.
    dotnetDeveloper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O kadar oku, kendini her alanda geliştir. Elinin altında 5 farklı programlama dili bir çok farklı teknoloji olsun. Sadece iş değil bir çok alanda kültür kazan. Genç yaşta sinir stres sahibi ol, sektörün vahşiliğine kendini hazırla.

    Sonra ilkokul mezunu birisi gelip sana değer biçmeye kalksın.

    Neymiş günlük 80 tl ye çalışan varmış. Banane ? Yanlış anlamayın kimseyi aşağılamaya çalışmıyorum. Emekçi insanlara saygım sonsuz. Yalnız başkasının aldığı ücret benim (ve benim gibi kişilerin) ücretini belirlemede nasıl bir rol sahibi olabiliyor bunu anlamıyorum.
    Kızmayın dostlar, canınızı sıkmanıza da gerek yok Bu kimse patronunuz olsaydı muhtemelen bu tür bir yaklaşımla maaşınıza zam yapmayı reddederdi. Ama neyse ki patronunuz değil Etrafınıza bakın, PHP, JQuery, CSS, Mysql bunları giriş seviyesinde bile öğrenmek için sayısal zekaya sahip olmak gerekiyor ve okuduğum bir araştırmadan öğrendiğim kadarıyla sayısal zekaya sahip insanların sanatsal veya sözel zekaya sahip insanlara oranı %9

    Dikkatinizi verin, çok iyi bilmekten söz etmiyorum. Programlamayı giriş seviyesinde bilmek bile çok ciddi bir iş. Ve bunu iyi derecede biliyorsanız, bu size bir çok konuda özgürlük verir.

    İstifa etme, beğenmediği bir patronla çalışmama, kendi fiyatını kendi belirleme. "Bu gün çalışmak istemiyorum, işe gelmeyeceğim" Bunlar dahilerin sahip olduğu lüksler. Ve kutlarım, eğer programlamayı biliyorsanız sizde bu lükslere sahipsiniz.

    Yapmayın olsun bitsin. Forum da işi bilmeyen insanlara iş yaptırırken, anasından emdiği süt burnundan gelmiş insanlardan daha çok ne var?
  • 11-10-2016, 12:42:42
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Zihin gücünün beden gücünden daha fazla para ettiğini bilmeyen bir kişi beyanatı.

    Ücretsiz yardım istese bir kaç php bilen kişi çıksa yardım etse kimse birşey demez.

    Lakin böyle fiyat biçmeler karşılaştırmalar sonrası tabii ki bu yorumları alırsın.

    İyi o zaman 35 liraya garsonluk yapanda var. Avukatlar tek bir davadan o kadar yüklü para almasınlar sadece konuşuyor bu adamlar diyebilirsiniz. Saçma olur.
  • 11-10-2016, 13:22:54
    #13
    Mehmet_Deveci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu ne saygısızca bir yaklaşım böyle. Görür görmez kan beynime sıçradı. Nasıl bir kıyaslama kurabiliyorsunuz kafanızda anlamış değilim. Gerçekten fazla söz söylemeyeceğim. Değmez.
    Galiba yanlış anladın hocam.
    Konuda 100 TL yazmışım detayları yazıyorum tamı tamına 1 saatten fazla konuşuyorum adam tutarı beğenmiyor 250 TL talep ediyor bari zamanımı çalma baştan söyle 250 TL
    Konuda açıklamışım 100 TL
  • 11-10-2016, 13:26:42
    #14
    SEOPro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Galiba yanlış anladın hocam.
    Konuda 100 TL yazmışım detayları yazıyorum tamı tamına 1 saatten fazla konuşuyorum adam tutarı beğenmiyor 250 TL talep ediyor bari zamanımı çalma baştan söyle 250 TL
    Konuda açıklamışım 100 TL
    Uzatmanın anlamı yok, burası tartışma değil, iş platformu bir yerde. Freelance iş arayan arkadaşları bunlarla meşgale etmeye hakkım yok.

    Teşekkür ederim.
  • 11-10-2016, 13:32:57
    #15
    Fiyatı beğenmeyebilirsiniz, belki çok düşüktür fakat konu sahibi iş vermek için konu açıyor detaylarıda sonradan değil başta söylüyor.

    Eğer yanlış birşey varsa bunu forumun tartışma kategorilerine yazmanız gerekir.

    Sektörün bütün sorunları konu sahibine yüklenmiş (Ayrıca sizi haklı buluyorum ama yeri burası değil.)
  • 11-10-2016, 13:41:02
    #16
    herkese yorumları için teşekkür ederim aşırı derecede php bilmeye gerek yok gerekli yeri editleyerek istediğim sonuca ulaştım.