Mehmet_Deveci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu ne saygısızca bir yaklaşım böyle. Görür görmez kan beynime sıçradı. Nasıl bir kıyaslama kurabiliyorsunuz kafanızda anlamış değilim. Gerçekten fazla söz söylemeyeceğim. Değmez.
O kadar oku, kendini her alanda geliştir. Elinin altında 5 farklı programlama dili bir çok farklı teknoloji olsun. Sadece iş değil bir çok alanda kültür kazan. Genç yaşta sinir stres sahibi ol, sektörün vahşiliğine kendini hazırla.

Sonra ilkokul mezunu birisi gelip sana değer biçmeye kalksın.

Neymiş günlük 80 tl ye çalışan varmış. Banane ? Yanlış anlamayın kimseyi aşağılamaya çalışmıyorum. Emekçi insanlara saygım sonsuz. Yalnız başkasının aldığı ücret benim (ve benim gibi kişilerin) ücretini belirlemede nasıl bir rol sahibi olabiliyor bunu anlamıyorum.