Fiyatı beğenmeyebilirsiniz, belki çok düşüktür fakat konu sahibi iş vermek için konu açıyor detaylarıda sonradan değil başta söylüyor.

Eğer yanlış birşey varsa bunu forumun tartışma kategorilerine yazmanız gerekir.

Sektörün bütün sorunları konu sahibine yüklenmiş (Ayrıca sizi haklı buluyorum ama yeri burası değil.)