• 31-05-2022, 18:06:12
    #1
    Selam arkadaşlar. Kışa doğru projem var paket servisi. Merak ettiğim husus Yemek sepeti ve getir kurye sistemi nasıl çalışmakta bilgisi olan var mı.
  • 31-05-2022, 18:06:37
    #2
    Takip+
  • 31-05-2022, 18:08:53
    #3
    nasıl çalışıyor derken yemeksepeti kendi bünyesine aldıgı zaman sigorta artı paket pirimi verdiği bölgeler var bir de esnaf kurye olarak vergi mükellefi olarak paket başı ücret alıyorsun sormak istediğin buydu herhalde
  • 31-05-2022, 18:16:29
    #4
    muratpaftali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    nasıl çalışıyor derken yemeksepeti kendi bünyesine aldıgı zaman sigorta artı paket pirimi verdiği bölgeler var bir de esnaf kurye olarak vergi mükellefi olarak paket başı ücret alıyorsun sormak istediğin buydu herhalde
    Misal benim isyerim var ilk başta motokurye almak istemiyorum. Getir üzerinden sipariş geldiği zaman kendi kuryeleri gelip müşterime götürüyorlar bunların çalışma mantığı nedir + yemek sepetide bu şekil çalışmaya başladı. Yani toplayacak olursam sadece paket servisi yapacam getir ve yemeksepeti üzerinden ve onların kuryeleriyle çalışmak istiyorum komisyon oranları ve kuryeler için ekstra ücret istiyorlar mı istiyorlarsa ne kadar istiyorlar bunları merak ediyorum
  • 31-05-2022, 18:18:18
    #5
    yolcu_34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Misal benim isyerim var ilk başta motokurye almak istemiyorum. Getir üzerinden sipariş geldiği zaman kendi kuryeleri gelip müşterime götürüyorlar bunların çalışma mantığı nedir + yemek sepetide bu şekil çalışmaya başladı. Yani toplayacak olursam sadece paket servisi yapacam getir ve yemeksepeti üzerinden ve onların kuryeleriyle çalışmak istiyorum komisyon oranları ve kuryeler için ekstra ücret istiyorlar mı istiyorlarsa ne kadar istiyorlar bunları merak ediyorum
    Özel kurye'nin ücretini müşteri ödüyor zaten sipariş esnasında, onların kuryelerini kullandığınızda komisyon oranı % lik bazda sipariş başına artıyor diye biliyorum.
    • muratpaftali
    muratpaftali bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 31-05-2022, 18:25:50
    #6
    ben suan yemek sepeti ve getirin oranlarını bilmiyorum ama trendyol ile çalışıyoruz trendyolun paket servis komisyonu %35 civarı filan aslında çok cazip değil yemek sepeti vale ile çalışmak yada getir kendi kuryesi ile çalışmak komisyonları çok yüksek ve müşteri paket söylerken komisyon ödüyorlar buda fazla sipariş gelmiyor her zaman mekanda 1 kurye bulundurmak lazım
  • 31-05-2022, 18:27:55
    #7
    Bu konuda p.m. telefonunu yaz sana sistemi aciklayayim
  • 31-05-2022, 18:47:37
    #8
    muratpaftali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben suan yemek sepeti ve getirin oranlarını bilmiyorum ama trendyol ile çalışıyoruz trendyolun paket servis komisyonu %35 civarı filan aslında çok cazip değil yemek sepeti vale ile çalışmak yada getir kendi kuryesi ile çalışmak komisyonları çok yüksek ve müşteri paket söylerken komisyon ödüyorlar buda fazla sipariş gelmiyor her zaman mekanda 1 kurye bulundurmak lazım
    Çok uçuk fiyat günlük 10k civarı ciro yapılsa 3.5k falan komisyona gidecek ki o ücretle 10 kuryeyle çalışırım
    rafet55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu konuda p.m. telefonunu yaz sana sistemi aciklayayim
    Birazdan yazacam hocam
  • 31-05-2022, 19:08:39
    #9
    yolcu_34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok uçuk fiyat günlük 10k civarı ciro yapılsa 3.5k falan komisyona gidecek ki o ücretle 10 kuryeyle çalışırım

    Birazdan yazacam hocam
    Hocam şimdi müsaitim sana istersen anlatayım. Yazarak telefon zor.