muratpaftali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben suan yemek sepeti ve getirin oranlarını bilmiyorum ama trendyol ile çalışıyoruz trendyolun paket servis komisyonu %35 civarı filan aslında çok cazip değil yemek sepeti vale ile çalışmak yada getir kendi kuryesi ile çalışmak komisyonları çok yüksek ve müşteri paket söylerken komisyon ödüyorlar buda fazla sipariş gelmiyor her zaman mekanda 1 kurye bulundurmak lazım
Çok uçuk fiyat günlük 10k civarı ciro yapılsa 3.5k falan komisyona gidecek ki o ücretle 10 kuryeyle çalışırım
rafet55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu konuda p.m. telefonunu yaz sana sistemi aciklayayim
Birazdan yazacam hocam