yolcu_34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Misal benim isyerim var ilk başta motokurye almak istemiyorum. Getir üzerinden sipariş geldiği zaman kendi kuryeleri gelip müşterime götürüyorlar bunların çalışma mantığı nedir + yemek sepetide bu şekil çalışmaya başladı. Yani toplayacak olursam sadece paket servisi yapacam getir ve yemeksepeti üzerinden ve onların kuryeleriyle çalışmak istiyorum komisyon oranları ve kuryeler için ekstra ücret istiyorlar mı istiyorlarsa ne kadar istiyorlar bunları merak ediyorum
Özel kurye'nin ücretini müşteri ödüyor zaten sipariş esnasında, onların kuryelerini kullandığınızda komisyon oranı % lik bazda sipariş başına artıyor diye biliyorum.