nasıl çalışıyor derken yemeksepeti kendi bünyesine aldıgı zaman sigorta artı paket pirimi verdiği bölgeler var bir de esnaf kurye olarak vergi mükellefi olarak paket başı ücret alıyorsun sormak istediğin buydu herhalde
Misal benim isyerim var ilk başta motokurye almak istemiyorum. Getir üzerinden sipariş geldiği zaman kendi kuryeleri gelip müşterime götürüyorlar bunların çalışma mantığı nedir + yemek sepetide bu şekil çalışmaya başladı. Yani toplayacak olursam sadece paket servisi yapacam getir ve yemeksepeti üzerinden ve onların kuryeleriyle çalışmak istiyorum komisyon oranları ve kuryeler için ekstra ücret istiyorlar mı istiyorlarsa ne kadar istiyorlar bunları merak ediyorum