ben suan yemek sepeti ve getirin oranlarını bilmiyorum ama trendyol ile çalışıyoruz trendyolun paket servis komisyonu %35 civarı filan aslında çok cazip değil yemek sepeti vale ile çalışmak yada getir kendi kuryesi ile çalışmak komisyonları çok yüksek ve müşteri paket söylerken komisyon ödüyorlar buda fazla sipariş gelmiyor her zaman mekanda 1 kurye bulundurmak lazım