Kurye hakkında?
9
●414
- 31-05-2022, 18:08:53nasıl çalışıyor derken yemeksepeti kendi bünyesine aldıgı zaman sigorta artı paket pirimi verdiği bölgeler var bir de esnaf kurye olarak vergi mükellefi olarak paket başı ücret alıyorsun sormak istediğin buydu herhalde
- 31-05-2022, 18:16:29Misal benim isyerim var ilk başta motokurye almak istemiyorum. Getir üzerinden sipariş geldiği zaman kendi kuryeleri gelip müşterime götürüyorlar bunların çalışma mantığı nedir + yemek sepetide bu şekil çalışmaya başladı. Yani toplayacak olursam sadece paket servisi yapacam getir ve yemeksepeti üzerinden ve onların kuryeleriyle çalışmak istiyorum komisyon oranları ve kuryeler için ekstra ücret istiyorlar mı istiyorlarsa ne kadar istiyorlar bunları merak ediyorummuratpaftali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 31-05-2022, 18:18:18Özel kurye'nin ücretini müşteri ödüyor zaten sipariş esnasında, onların kuryelerini kullandığınızda komisyon oranı % lik bazda sipariş başına artıyor diye biliyorum.yolcu_34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülemuratpaftali bunu beğendi.1 kişi bunu beğendi.
- 31-05-2022, 18:25:50ben suan yemek sepeti ve getirin oranlarını bilmiyorum ama trendyol ile çalışıyoruz trendyolun paket servis komisyonu %35 civarı filan aslında çok cazip değil yemek sepeti vale ile çalışmak yada getir kendi kuryesi ile çalışmak komisyonları çok yüksek ve müşteri paket söylerken komisyon ödüyorlar buda fazla sipariş gelmiyor her zaman mekanda 1 kurye bulundurmak lazım
- 31-05-2022, 18:47:37Çok uçuk fiyat günlük 10k civarı ciro yapılsa 3.5k falan komisyona gidecek ki o ücretle 10 kuryeyle çalışırımmuratpaftali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Birazdan yazacam hocamrafet55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 31-05-2022, 19:08:39Hocam şimdi müsaitim sana istersen anlatayım. Yazarak telefon zor.yolcu_34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle