• 02-12-2024, 01:01:00
    #1
    Üyeliği durduruldu
    ...
  • 02-12-2024, 01:08:10
    #2
    Hoş geldiniz, hayırlı olsun.
    Edit: İlk işi veriyorum pm gönderdim.
  • 02-12-2024, 01:10:49
    #3
    Üyeliği durduruldu
    hasanmcl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hoş geldiniz, hayırlı olsun
    Teşekkürler, Hoş Bulduk
  • 02-12-2024, 01:19:44
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hocam ilk olarak işlemlere kendi sitenizde w@rez kullanmadan güvenliği sağlayabilirsiniz.
    İkinci olarak türkiyede bahsettiğiniz sözde h@ck forumları sahipleri kolpa çoluk çocuk veya miladını yitirmiş bunak kişiler.
    2000li yillarla 2024 yılını karıştırmışsınız siz.
    Trde hackingle kim niye uğraşsın kayıda değer bişey yok.
    Aramıza hoşgeldiniz ek olarak mutlaka nicknamenizi bizlere sunarsanız icraatlerinizi okuyalım hacker bey iyi çalışmalar 😊
  • 02-12-2024, 01:24:48
    #5
    Bende Ö.M. alabilir miyim.
  • 02-12-2024, 01:28:04
    #6
    Üyeliği durduruldu
    barisUNEY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende Ö.M. alabilir miyim.
    iletildi.

    @MehmetTurp;

    Kendi sitemi w@rez kullandım veya kullanmadım , güvenliği var ya da yok , o beni ilgilendirir
    Türkiyede bahsettiğim hack forumları değil, Hack Forumu diyelim ona. Sahipleri veya sahibi'de 40-45 yaşlarında şuan kolpalığını bu ülke görmedi
    2000 yıllarını karıştırmadım, o yıllarda icraat fazlaydı, 2024'de elini fazlaca sektörden çeken olduğu için, size biraz aksiyonsuz ortam gelebilir
    TÜRKİYE'de Hacking ile , kendisini geliştirip pratik zekaya sahip bir çok genç aday var. Bu işlere merakı olanlardan pozitif cevaplar alamazsınız bilginiz olsun
    Hoşbulduk , Nickname yazı başlangıcında vermek istemediğimi belirttim. İcraatlerimizi dünya okudu . iyi çalışmalar
  • 02-12-2024, 01:41:37
    #7
    Üyeliği durduruldu
    netDevilz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iletildi.

    @MehmetTurp;

    Kendi sitemi w@rez kullandım veya kullanmadım , güvenliği var ya da yok , o beni ilgilendirir
    Türkiyede bahsettiğim hack forumları değil, Hack Forumu diyelim ona. Sahipleri veya sahibi'de 40-45 yaşlarında şuan kolpalığını bu ülke görmedi
    2000 yıllarını karıştırmadım, o yıllarda icraat fazlaydı, 2024'de elini fazlaca sektörden çeken olduğu için, size biraz aksiyonsuz ortam gelebilir
    TÜRKİYE'de Hacking ile , kendisini geliştirip pratik zekaya sahip bir çok genç aday var. Bu işlere merakı olanlardan pozitif cevaplar alamazsınız bilginiz olsun
    Hoşbulduk , Nickname yazı başlangıcında vermek istemediğimi belirttim. İcraatlerimizi dünya okudu . iyi çalışmalar
    Evet hocam çok iyisiniz hep böyle devam edin tamammi 40-50 yaşında olunca bunak olmuyormu bu arada ben duymadim siteyi o kadar da ilgiliyim.
    Forumunuz şu şekilde işliyor herhalde:

    https://youtu.be/hRo54mhqE5k?si=O6LLCHZAv6QUgcnj
  • 02-12-2024, 11:20:54
    #8
    Üyeliği durduruldu
    MehmetTurp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet hocam çok iyisiniz hep böyle devam edin tamammi 40-50 yaşında olunca bunak olmuyormu bu arada ben duymadim siteyi o kadar da ilgiliyim.
    Forumunuz şu şekilde işliyor herhalde:

    https://youtu.be/hRo54mhqE5k?si=O6LLCHZAv6QUgcnj
    Açtığın konulara göz attımda, kendi başına bir iş yapamıyorsun onu anladım abicim. Kedilerini sevmeye devam et, anlamadığın işler hakkında yorum yapma. Eskilerin bir lafı vardır, Aklı var , FİKRİ yok diye. Hadi sana iyi forumlar
  • 02-12-2024, 14:39:51
    #9
    Üyeliği durduruldu
    netDevilz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Açtığın konulara göz attımda, kendi başına bir iş yapamıyorsun onu anladım abicim. Kedilerini sevmeye devam et, anlamadığın işler hakkında yorum yapma. Eskilerin bir lafı vardır, Aklı var , FİKRİ yok diye. Hadi sana iyi forumlar
    tamam hackurt bey siz öyle diyorsanız öyledir.