MehmetTurp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet hocam çok iyisiniz hep böyle devam edin tamammi 40-50 yaşında olunca bunak olmuyormu bu arada ben duymadim siteyi o kadar da ilgiliyim.
Forumunuz şu şekilde işliyor herhalde:

https://youtu.be/hRo54mhqE5k?si=O6LLCHZAv6QUgcnj
Açtığın konulara göz attımda, kendi başına bir iş yapamıyorsun onu anladım abicim. Kedilerini sevmeye devam et, anlamadığın işler hakkında yorum yapma. Eskilerin bir lafı vardır, Aklı var , FİKRİ yok diye. Hadi sana iyi forumlar