netDevilz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
iletildi.

@MehmetTurp;

Kendi sitemi w@rez kullandım veya kullanmadım , güvenliği var ya da yok , o beni ilgilendirir
Türkiyede bahsettiğim hack forumları değil, Hack Forumu diyelim ona. Sahipleri veya sahibi'de 40-45 yaşlarında şuan kolpalığını bu ülke görmedi
2000 yıllarını karıştırmadım, o yıllarda icraat fazlaydı, 2024'de elini fazlaca sektörden çeken olduğu için, size biraz aksiyonsuz ortam gelebilir
TÜRKİYE'de Hacking ile , kendisini geliştirip pratik zekaya sahip bir çok genç aday var. Bu işlere merakı olanlardan pozitif cevaplar alamazsınız bilginiz olsun
Hoşbulduk , Nickname yazı başlangıcında vermek istemediğimi belirttim. İcraatlerimizi dünya okudu . iyi çalışmalar
Evet hocam çok iyisiniz hep böyle devam edin tamammi 40-50 yaşında olunca bunak olmuyormu bu arada ben duymadim siteyi o kadar da ilgiliyim.
Forumunuz şu şekilde işliyor herhalde:

https://youtu.be/hRo54mhqE5k?si=O6LLCHZAv6QUgcnj