netDevilz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Açtığın konulara göz attımda, kendi başına bir iş yapamıyorsun onu anladım abicim. Kedilerini sevmeye devam et, anlamadığın işler hakkında yorum yapma. Eskilerin bir lafı vardır, Aklı var , FİKRİ yok diye. Hadi sana iyi forumlar
tamam hackurt bey siz öyle diyorsanız öyledir.