• 13-08-2024, 11:07:06
    #1
    Arkadaşlar evleneceğim masraflara yetişemiyorum. Tüm herşeyi aştık ama son 2 ay kaldı. Son demlerde nakite sıkıştım yetişmedi. 4 günün 3 günü musaitim. Yazılım kodlama bilmiyorum. Fakat ne iş verirseniz yapabilirim. Bir tek yeteneğim figma tasarım yapıyorum o kadar.

    Müşteri temsilciliği olur veri giriş çıkışı olur, farketmez. Ne iş olursa yaparım. Kız evinin karşısısında mahcup olmak istemiyorum. Şuan ki kazancım yetmiyor. Herşey çok pahalı. İşe ihtiyacım var
  • 13-08-2024, 11:08:23
    #2
    Hocam birkaç iş birlikte yapmanız lazım bence
  • 13-08-2024, 11:11:06
    #3
    Paranız yoksa evlenip zora daha çok girmeyin 🙂
  • 13-08-2024, 11:12:05
    #4
    Paranız yoksa kesinlikle evlenmeyin.
  • 13-08-2024, 11:12:11
    #5
    qMachineCEO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam birkaç iş birlikte yapmanız lazım bence
    İş bulabilsem yapacam

    escapist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Paranız yoksa evlenip zora daha çok girmeyin 🙂
    Hocam ömür boyu bekar kalmakta kötü. Sevdiğim kızla evlenmem gerek. Ama herşey pahalı. Eşyalar falan almam gerek ek iş şart
  • 13-08-2024, 11:18:10
    #6
    Hocam eğer maddi durumunuz kötü ise kesinlikle ev len me yin.

    Emin olun bekarlık maddi açıdan kötü bir evlilikten çok çok daha iyidir.

    İlk zamanlar problem yaşamazsınız. "Neleri aştık, ne zorluklarla evlendik" dersiniz.

    Ama kira,faturalar ve özel ihtiyaçlar ödenmemeye başlayınca evde huzursuzluk tavan olur. En sonunda kavgalar başlar. Keşke evlenmeseydim dersiniz.

    Özellikle bu ekonomi de bekarlık en güzeldir. Tekrar düşünün...
  • 13-08-2024, 11:21:22
    #7
    Mera adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam eğer maddi durumunuz kötü ise kesinlikle ev len me yin.

    Emin olun bekarlık maddi açıdan kötü bir evlilikten çok çok daha iyidir.

    İlk zamanlar problem yaşamazsınız. "Neleri aştık, ne zorluklarla evlendik" dersiniz.

    Ama kira,faturalar ve özel ihtiyaçlar ödenmemeye başlayınca evde huzursuzluk tavan olur. En sonunda kavgalar başlar. Keşke evlenmeseydim dersiniz.

    Özellikle bu ekonomi de bekarlık en güzeldir. Tekrar düşünün...
    Hocam bir çok şeyi tamamladık son demlere geldik. Düğün tarihi belli. Ama yetişmedi son demlerde. Bu yüzden işe ihtiyacım var düğün üstü
  • 13-08-2024, 11:27:59
    #8
    Hocam paran yoksa evlenme, ertele bir şeyler yap, ben 10.aydayım asırı zorluk çekiyorum, bütün bankalar krediler patladı.
  • 13-08-2024, 11:31:53
    #9
    Hocam belli ki "Sevdiğim kızla bir evleneyim de, düzeni yolda kurarız." diye düşünüyorsunuz.

    Allah tamamına erdirsin, inşallah mutlu olun ama maddiyat sıkıntıya girdikçe sevgi de sıkıntıya girer.

    Eğer müşkül bir durumdaysanız; tarih belli, konu komşuya ne deriz diye düşünmeyin. İkinizden başka hiç kimse umrunuzda olmamalı.