Hocam belli ki "Sevdiğim kızla bir evleneyim de, düzeni yolda kurarız." diye düşünüyorsunuz.
Allah tamamına erdirsin, inşallah mutlu olun ama maddiyat sıkıntıya girdikçe sevgi de sıkıntıya girer.
Eğer müşkül bir durumdaysanız; tarih belli, konu komşuya ne deriz diye düşünmeyin. İkinizden başka hiç kimse umrunuzda olmamalı.