Arkadaşlar evleneceğim masraflara yetişemiyorum. Tüm herşeyi aştık ama son 2 ay kaldı. Son demlerde nakite sıkıştım yetişmedi. 4 günün 3 günü musaitim. Yazılım kodlama bilmiyorum. Fakat ne iş verirseniz yapabilirim. Bir tek yeteneğim figma tasarım yapıyorum o kadar.

Müşteri temsilciliği olur veri giriş çıkışı olur, farketmez. Ne iş olursa yaparım. Kız evinin karşısısında mahcup olmak istemiyorum. Şuan ki kazancım yetmiyor. Herşey çok pahalı. İşe ihtiyacım var