Hocam eğer maddi durumunuz kötü ise kesinlikle ev len me yin.

Emin olun bekarlık maddi açıdan kötü bir evlilikten çok çok daha iyidir.

İlk zamanlar problem yaşamazsınız. "Neleri aştık, ne zorluklarla evlendik" dersiniz.

Ama kira,faturalar ve özel ihtiyaçlar ödenmemeye başlayınca evde huzursuzluk tavan olur. En sonunda kavgalar başlar. Keşke evlenmeseydim dersiniz.

Özellikle bu ekonomi de bekarlık en güzeldir. Tekrar düşünün...