• 16-04-2009, 09:11:59
    #1
    Selam arkadaÅŸlar ;
    1 tane konum vardı ama cıvkı cıktıgından yeni konu açmak istedim.
    • vBulletin kurulum
    • vBulletin Ayarları
    • Tema Modifikasyonları
    • Eklentiler
    • Seo ( Sizin belirttiÄŸiniz )
    • Tema Yüklenimi
    • Tema Düzenleme
    • Ve daha aklıma gelmeyen diÄŸer vBulletin İşleri
    Fiyat ve referans içim pm atınız.
  • 16-04-2009, 11:15:22
    #2
    Tanerle cok güzel calışıyorduk cok iyi destek veriyordu sağolsun en son desteğinde hala anlayamadığım nedenlerden dolayı yarım bıraktı işi beni baya bi zor durumda bıraktı doğru düzgün bi acıklamada yapmadı msn dede göremedim kendisini bir daha kusura bakmasın ama beni zor durumda bıraktığı icin konusunu görünce yazmadan gecemedim
  • 16-04-2009, 12:27:33
    #3
    KLadyuS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tanerle cok güzel calışıyorduk cok iyi destek veriyordu sağolsun en son desteğinde hala anlayamadığım nedenlerden dolayı yarım bıraktı işi beni baya bi zor durumda bıraktı doğru düzgün bi acıklamada yapmadı msn dede göremedim kendisini bir daha kusura bakmasın ama beni zor durumda bıraktığı icin konusunu görünce yazmadan gecemedim

    Öncelikle herşeyi kafana göre şunu söyle yap bunu böyle yap diyordun eyw. diyodum,bi müddet para falanda istemedim,sonra yine yine bişeyler söyledin 10 lira para yolladın,bana sordunmu ? ya kusura bakmada seninle daha çalışmak istemedim.Kaç kişiyi yarı yolda bırakmışım buyur iş yaptıklarıma sor bakalım.


    Konumu Çöplüğe döndürmeyin { sadece vbulletin işi yaptıracak kişiler yazarsa sevinirim }
  • 16-04-2009, 13:26:24
    #4
    Basarilar Dileris Taner
  • 16-04-2009, 15:19:35
    #5
    Taner'i gayet iyi tanırım ve işinin ehlidir.
  • 16-04-2009, 23:02:48
    #6
    TanTan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelikle herşeyi kafana göre şunu söyle yap bunu böyle yap diyordun eyw. diyodum,bi müddet para falanda istemedim,sonra yine yine bişeyler söyledin 10 lira para yolladın,bana sordunmu ? ya kusura bakmada seninle daha çalışmak istemedim.Kaç kişiyi yarı yolda bırakmışım buyur iş yaptıklarıma sor bakalım.


    Konumu Çöplüğe döndürmeyin { sadece vbulletin işi yaptıracak kişiler yazarsa sevinirim }
    Bana cevabın bu değildi o zaman sormuştum sana sorun nedir paramı başka bişeymi ne ? sen sitemin ***** olduğundan söylenmiştin deseydin ücret konusunda sıkıntılıyım diye konuşurduk neyse başarılar sana konunu biraz böldüm kusura bakma calışacak arkadaşlara tavsiyemdir şu forumda bu işi hakkıyla bilen ve yapan arkadaşlardan biridir


    iskeletor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Taner'i gayet iyi tanırım ve işinin ehlidir.
    Taner iyidir ben aksini söylemedim
  • 16-04-2009, 23:19:51
    #7
    KLadyuS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Taner iyidir ben aksini söylemedim
    ben size yönelik olarak söylememiştim genel olarak söyledim sizle yaptığı işi bilmiyorum. onun için yorum yapamam ancak 2 yıldır tanıyorum ve yaptığı işi yarıda bıraktığını görmedim ve duymadım ilk defa sizden duydum. ama yapamamasının mutlaka özel nedenleri vardır emin olabilirsiniz.
  • 18-04-2009, 01:24:15
    #8
    KLadyuS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tanerle cok güzel calışıyorduk cok iyi destek veriyordu sağolsun en son desteğinde hala anlayamadığım nedenlerden dolayı yarım bıraktı işi beni baya bi zor durumda bıraktı doğru düzgün bi acıklamada yapmadı msn dede göremedim kendisini bir daha kusura bakmasın ama beni zor durumda bıraktığı icin konusunu görünce yazmadan gecemedim
    tanerin çok güzel yaptıgı işler var muhakkak senle bi problem olmuştur yada içine sinmiyen bi hareketin olmuştur onun dısında tanerın yaptıgı işler hic bi zamn şikayet getirmedi ve yarımda bırakmadı keyfi bi davranış deyildir senin işinin yarım kalması
  • 19-04-2009, 19:52:10
    #9
    Teşekkürler arkadaşlar...