Tanerle cok güzel calışıyorduk cok iyi destek veriyordu sağolsun en son desteğinde hala anlayamadığım nedenlerden dolayı yarım bıraktı işi beni baya bi zor durumda bıraktı doğru düzgün bi acıklamada yapmadı msn dede göremedim kendisini bir daha kusura bakmasın ama beni zor durumda bıraktığı icin konusunu görünce yazmadan gecemedim
Öncelikle herşeyi kafana göre şunu söyle yap bunu böyle yap diyordun eyw. diyodum,bi müddet para falanda istemedim,sonra yine yine bişeyler söyledin 10 lira para yolladın,bana sordunmu ? ya kusura bakmada seninle daha çalışmak istemedim.Kaç kişiyi yarı yolda bırakmışım buyur iş yaptıklarıma sor bakalım.
Konumu Çöplüğe döndürmeyin { sadece vbulletin işi yaptıracak kişiler yazarsa sevinirim }