Tanerle cok güzel calışıyorduk cok iyi destek veriyordu sağolsun en son desteğinde hala anlayamadığım nedenlerden dolayı yarım bıraktı işi beni baya bi zor durumda bıraktı doğru düzgün bi acıklamada yapmadı msn dede göremedim kendisini bir daha kusura bakmasın ama beni zor durumda bıraktığı icin konusunu görünce yazmadan gecemedim