Tanerle cok güzel calışıyorduk cok iyi destek veriyordu sağolsun en son desteğinde hala anlayamadığım nedenlerden dolayı yarım bıraktı işi beni baya bi zor durumda bıraktı doğru düzgün bi acıklamada yapmadı msn dede göremedim kendisini bir daha kusura bakmasın ama beni zor durumda bıraktığı icin konusunu görünce yazmadan gecemedim
tanerin çok güzel yaptıgı işler var muhakkak senle bi problem olmuştur yada içine sinmiyen bi hareketin olmuştur onun dısında tanerın yaptıgı işler hic bi zamn şikayet getirmedi ve yarımda bırakmadı

keyfi bi davranış deyildir senin işinin yarım kalması