Öncelikle herşeyi kafana göre şunu söyle yap bunu böyle yap diyordun eyw. diyodum,bi müddet para falanda istemedim,sonra yine yine bişeyler söyledin 10 lira para yolladın,bana sordunmu ? ya kusura bakmada seninle daha çalışmak istemedim.Kaç kişiyi yarı yolda bırakmışım buyur iş yaptıklarıma sor bakalım.
Konumu Çöplüğe döndürmeyin { sadece vbulletin işi yaptıracak kişiler yazarsa sevinirim }
Bana cevabın bu değildi o zaman sormuştum sana sorun nedir paramı başka bişeymi ne ? sen sitemin ***** olduğundan söylenmiştin deseydin ücret konusunda sıkıntılıyım diye konuşurduk neyse başarılar sana konunu biraz böldüm kusura bakma calışacak arkadaşlara tavsiyemdir şu forumda bu işi hakkıyla bilen ve yapan arkadaşlardan biridir
Taner'i gayet iyi tanırım ve işinin ehlidir.
Taner iyidir ben aksini söylemedim