• 07-06-2022, 00:29:53
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Merhaba hocalarım ücretli ücretsiz işlerinize talibim.
    Öğrenmek amaçlı yazılım veya başka alan dalı öğrenip ileride o işi yapabileceğim ekmek kazandıracak iş olmasıdır.
    Yani hem işinizi göreceğim hemde işi öğreneceğim işlerinize talibim.

    Lütfen Anlık işler veya günü birlik işler için yazmayınız.
  • 07-06-2022, 00:40:20
    #2
    Python Coder
    Başkasına yardımcı olmak istiyorsunuz ama bir başkalarının da ekmeğine taş koyuyorsunuz . Kendinizi geliştirmek istiyorsanız hayali bir proje düşünüp onu yapabilirsiniz veya forumda açılan konuları takip edip onları yapmayı deneyebilirsiniz.
  • 07-06-2022, 00:44:36
    #3
    keremyagan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Başkasına yardımcı olmak istiyorsunuz ama bir başkalarının da ekmeğine taş koyuyorsunuz . Kendinizi geliştirmek istiyorsanız hayali bir proje düşünüp onu yapabilirsiniz veya forumda açılan konuları takip edip onları yapmayı deneyebilirsiniz.
    Amacım başkasının ekmeğine taş koymak değil.
    Siz öyle düşünüyorsanız tabi saygı duyarım ama benim asla öyle bir amacım yok.
  • 07-06-2022, 01:13:02
    #4
    keremyagan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Başkasına yardımcı olmak istiyorsunuz ama bir başkalarının da ekmeğine taş koyuyorsunuz . Kendinizi geliştirmek istiyorsanız hayali bir proje düşünüp onu yapabilirsiniz veya forumda açılan konuları takip edip onları yapmayı deneyebilirsiniz.
    Yorumunuz dikkatimi çekti konuya sadece yorumunuza eleştiri tarzında sadece bende alıntıladım. Ne olarak taş koyuyor acaba ? Kendini geliştirmek istemesi ve bu noktada ücret talep etmeden bilgi akımını geliştirmek ve kendini yenilemek isteyen kişi nasıl başkasının işine taş koyuyor acaba hocam ? Yahut bir kişi örnek veriyorum hizmeti mecazi rakam olarak X işini 100 tl yapıyor bu arkadaş o işi 50 tl mi yapıyorda baltalıyor anlamadım. Bence bakın alınmadan söylüyorum fikrimi ama çok anlamsız bir yorum olmuş o yüzden şahsen başkaların heyecanlarında menfaat doğrultusu olmadan tamamen kendisini geliştirmeye yönelik durumdan ötürü saygı duymanızı isterim hocam. Saygılarımla
  • 07-06-2022, 01:14:59
    #5
    Knkm ben copy pace işleri vs alıyorym harçlık olsun istiyorsan iletişime geçebilirsin
  • 07-06-2022, 01:17:39
    #6
    Python Coder
    BEKOO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yorumunuz dikkatimi çekti konuya sadece yorumunuza eleştiri tarzında sadece bende alıntıladım. Ne olarak taş koyuyor acaba ? Kendini geliştirmek istemesi ve bu noktada ücret talep etmeden bilgi akımını geliştirmek ve kendini yenilemek isteyen kişi nasıl başkasının işine taş koyuyor acaba hocam ? Yahut bir kişi örnek veriyorum hizmeti mecazi rakam olarak X işini 100 tl yapıyor bu arkadaş o işi 50 tl mi yapıyorda baltalıyor anlamadım. Bence bakın alınmadan söylüyorum fikrimi ama çok anlamsız bir yorum olmuş o yüzden şahsen başkaların heyecanlarında menfaat doğrultusu olmadan tamamen kendisini geliştirmeye yönelik durumdan ötürü saygı duymanızı isterim hocam. Saygılarımla
    Logo işlerine , website işlerine bakın ne demek istediğimi anlarsınız . Logolarda taban fiyat var , neden var ? O fiyatın altında iş yapılmasın , emek korunsun diye .
    Arkadaş bir başkasının 300 liraya yapacağı logoyu ücretsiz yaparsa o arkadaşın hakkını yemiş olmaz mı ? 300 lira yerine daha uygun fiyat verebilir piyasayı öldürmeyecek derecede ama kalkıp da 1000 liralık işe 100 lira dersen yarın bu arkadaş profesyonel olduğunda da kendisi denk gelir , her yerde 5-10 liraya logo yapanları .
    Sizin dediğinize göre taban fiyat uygulaması kalkmalı , herkes istediği fiyattan hizmet sunmalı . Böyle bir şey arıyorsanız Bionluk'a bakabilirsiniz orada yeterince ölücü var. Örnek :
  • 07-06-2022, 01:20:42
    #7
    keremyagan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Logo işlerine , website işlerine bakın ne demek istediğimi anlarsınız . Logolarda taban fiyat var , neden var ? O fiyatın altında iş yapılmasın , emek korunsun diye .
    Arkadaş bir başkasının 300 liraya yapacağı logoyu ücretsiz yaparsa o arkadaşın hakkını yemiş olmaz mı ? 300 lira yerine daha uygun fiyat verebilir piyasayı öldürmeyecek derecede ama kalkıp da 1000 liralık işe 100 lira dersen yarın bu arkadaş profesyonel olduğunda da kendisi denk gelir , her yerde 5-10 liraya logo yapanları .
    Sizin dediğinize göre taban fiyat uygulaması kalkmalı , herkes istediği fiyattan hizmet sunmalı . Böyle bir şey arıyorsanız Bionluk'a bakabilirsiniz orada yeterince ölücü var. Örnek :

    Güzel hocam ama konu sizin bakış açınız ile benim bakış açımda ki anlatımlarda fark var burada ölümü, mezarcı meselesi değil mesele sadece kişinin kendini geliştirmesi adına ücretsiz hizmet sağlaması. Tabi ki hizmet alan kişi de kendisini tatmin eder mi etmez mi orasını kendi bilir. Ama ölücü veya mezarcılara bizde karşıyız. Ben şuna da deyinmek isterim ki bu tarzda bir konuyu ilk defa şahit olduğum için sürekli bu şekilde konular açılsa da ayrı bir sorun.
  • 07-06-2022, 01:29:25
    #8
    Python Coder
    BEKOO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güzel hocam ama konu sizin bakış açınız ile benim bakış açımda ki anlatımlarda fark var burada ölümü, mezarcı meselesi değil mesele sadece kişinin kendini geliştirmesi adına ücretsiz hizmet sağlaması. Tabi ki hizmet alan kişi de kendisini tatmin eder mi etmez mi orasını kendi bilir. Ama ölücü veya mezarcılara bizde karşıyız. Ben şuna da deyinmek isterim ki bu tarzda bir konuyu ilk defa şahit olduğum için sürekli bu şekilde konular açılsa da ayrı bir sorun.
    Hocam benim için hiç sorun yok . Benim alanım olan yazılım kategorisinde de hizmet sunsa ben bir şey demem kendi adıma ama bu arkadaşın büyük ihtimalle ev geçindirmesi gerekmiyor. Forumda sadece R10 üzerinden aldığı işlerle ev geçindiren kişiler var. Bu arkadaş bu şekilde ücretsiz veya çok uyguna hizmet vermeye başladı diyelim , bir süre sonra yeni gelen kişiler de düşük fiyattan hizmet verirse piyasa iyice düşer , buradan ev geçindirenlerin işi zorlaşmış olur . Kimsenin ekmeğiyle oynamamak adına yapacağı projeyi kendisi aklında tasarlayıp yapabilir ya da forumda açılan bir konuya bakar . Ben olsam bunu böyle yapardım diye düşünüp onu yapmaya başlar . Bu şekilde de kendini geliştirebilir ve hiçkimseye mani olmaz . Ben böyle düşünüyorum .
  • 07-06-2022, 02:00:28
    #9
    BEKOO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yorumunuz dikkatimi çekti konuya sadece yorumunuza eleştiri tarzında sadece bende alıntıladım. Ne olarak taş koyuyor acaba ? Kendini geliştirmek istemesi ve bu noktada ücret talep etmeden bilgi akımını geliştirmek ve kendini yenilemek isteyen kişi nasıl başkasının işine taş koyuyor acaba hocam ? Yahut bir kişi örnek veriyorum hizmeti mecazi rakam olarak X işini 100 tl yapıyor bu arkadaş o işi 50 tl mi yapıyorda baltalıyor anlamadım. Bence bakın alınmadan söylüyorum fikrimi ama çok anlamsız bir yorum olmuş o yüzden şahsen başkaların heyecanlarında menfaat doğrultusu olmadan tamamen kendisini geliştirmeye yönelik durumdan ötürü saygı duymanızı isterim hocam. Saygılarımla
    kozmen25 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Knkm ben copy pace işleri vs alıyorym harçlık olsun istiyorsan iletişime geçebilirsin
    keremyagan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Logo işlerine , website işlerine bakın ne demek istediğimi anlarsınız . Logolarda taban fiyat var , neden var ? O fiyatın altında iş yapılmasın , emek korunsun diye .
    Arkadaş bir başkasının 300 liraya yapacağı logoyu ücretsiz yaparsa o arkadaşın hakkını yemiş olmaz mı ? 300 lira yerine daha uygun fiyat verebilir piyasayı öldürmeyecek derecede ama kalkıp da 1000 liralık işe 100 lira dersen yarın bu arkadaş profesyonel olduğunda da kendisi denk gelir , her yerde 5-10 liraya logo yapanları .
    Sizin dediğinize göre taban fiyat uygulaması kalkmalı , herkes istediği fiyattan hizmet sunmalı . Böyle bir şey arıyorsanız Bionluk'a bakabilirsiniz orada yeterince ölücü var. Örnek :
    BEKOO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güzel hocam ama konu sizin bakış açınız ile benim bakış açımda ki anlatımlarda fark var burada ölümü, mezarcı meselesi değil mesele sadece kişinin kendini geliştirmesi adına ücretsiz hizmet sağlaması. Tabi ki hizmet alan kişi de kendisini tatmin eder mi etmez mi orasını kendi bilir. Ama ölücü veya mezarcılara bizde karşıyız. Ben şuna da deyinmek isterim ki bu tarzda bir konuyu ilk defa şahit olduğum için sürekli bu şekilde konular açılsa da ayrı bir sorun.
    keremyagan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam benim için hiç sorun yok . Benim alanım olan yazılım kategorisinde de hizmet sunsa ben bir şey demem kendi adıma ama bu arkadaşın büyük ihtimalle ev geçindirmesi gerekmiyor. Forumda sadece R10 üzerinden aldığı işlerle ev geçindiren kişiler var. Bu arkadaş bu şekilde ücretsiz veya çok uyguna hizmet vermeye başladı diyelim , bir süre sonra yeni gelen kişiler de düşük fiyattan hizmet verirse piyasa iyice düşer , buradan ev geçindirenlerin işi zorlaşmış olur . Kimsenin ekmeğiyle oynamamak adına yapacağı projeyi kendisi aklında tasarlayıp yapabilir ya da forumda açılan bir konuya bakar . Ben olsam bunu böyle yapardım diye düşünüp onu yapmaya başlar . Bu şekilde de kendini geliştirebilir ve hiçkimseye mani olmaz . Ben böyle düşünüyorum .
    Arkadaşlar değerli yorumlarınız için teşekkür ederim.
    Allah herkesin işini rast getirsin.