BEKOO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Güzel hocam ama konu sizin bakış açınız ile benim bakış açımda ki anlatımlarda fark var burada ölümü, mezarcı meselesi değil mesele sadece kişinin kendini geliştirmesi adına ücretsiz hizmet sağlaması. Tabi ki hizmet alan kişi de kendisini tatmin eder mi etmez mi orasını kendi bilir. Ama ölücü veya mezarcılara bizde karşıyız. Ben şuna da deyinmek isterim ki bu tarzda bir konuyu ilk defa şahit olduğum için sürekli bu şekilde konular açılsa da ayrı bir sorun.
Hocam benim için hiç sorun yok . Benim alanım olan yazılım kategorisinde de hizmet sunsa ben bir şey demem kendi adıma ama bu arkadaşın büyük ihtimalle ev geçindirmesi gerekmiyor. Forumda sadece R10 üzerinden aldığı işlerle ev geçindiren kişiler var. Bu arkadaş bu şekilde ücretsiz veya çok uyguna hizmet vermeye başladı diyelim , bir süre sonra yeni gelen kişiler de düşük fiyattan hizmet verirse piyasa iyice düşer , buradan ev geçindirenlerin işi zorlaşmış olur . Kimsenin ekmeğiyle oynamamak adına yapacağı projeyi kendisi aklında tasarlayıp yapabilir ya da forumda açılan bir konuya bakar . Ben olsam bunu böyle yapardım diye düşünüp onu yapmaya başlar . Bu şekilde de kendini geliştirebilir ve hiçkimseye mani olmaz . Ben böyle düşünüyorum .