Başkasına yardımcı olmak istiyorsunuz ama bir başkalarının da ekmeğine taş koyuyorsunuz . Kendinizi geliştirmek istiyorsanız hayali bir proje düşünüp onu yapabilirsiniz veya forumda açılan konuları takip edip onları yapmayı deneyebilirsiniz.
Yorumunuz dikkatimi çekti konuya sadece yorumunuza eleştiri tarzında sadece bende alıntıladım. Ne olarak taş koyuyor acaba ? Kendini geliştirmek istemesi ve bu noktada ücret talep etmeden bilgi akımını geliştirmek ve kendini yenilemek isteyen kişi nasıl başkasının işine taş koyuyor acaba hocam ? Yahut bir kişi örnek veriyorum hizmeti mecazi rakam olarak X işini 100 tl yapıyor bu arkadaş o işi 50 tl mi yapıyorda baltalıyor anlamadım. Bence bakın alınmadan söylüyorum fikrimi ama çok anlamsız bir yorum olmuş o yüzden şahsen başkaların heyecanlarında menfaat doğrultusu olmadan tamamen kendisini geliştirmeye yönelik durumdan ötürü saygı duymanızı isterim hocam. Saygılarımla