• 13-03-2022, 19:35:08
    #1
    Öğrenciyim bol boş vaktim var, görsel iletişim tasarımı öğrencisiyim. Blender After Effects ve Illustrator kullanıyorum.
    Daha önce ürün girme işi yaptım. Bütün tekliflere açığım. Sürekli veya tek seferlik işler alabilirim.
    Ortaklık yada kar marjlı tekliflerinize de açığım.
  • 13-03-2022, 19:36:35
    #2
    Tarafınıza özel mesaj gönderdim
  • 13-03-2022, 19:46:07
    #3
    Özelden iletişime geçildi
  • 13-03-2022, 19:54:27
    #4
    Aşağıdaki yazdıklarımı size özel yazmıyorum, yanlış anlamayın.

    Şunu bir türlü anlayamıyorum. Hangi gence öğrenciye sorsan iyi gelecek istiyorum, özgürlük istiyorum diyor. Peki kardeşim sen bunu başarabilmek için ne yapıyorsun. Tamam devletin çok büyük sorumluluğun var ama senin sorumluluğun yok mu? Özgürlük istiyorsan, daha iyi gelecek istiyorsan neden bir şeyler yapmıyorsun en azından kendin için?

    yazılım okuyorsun, makale yazma peşindesin. Dersine iyi çalış, script yaz, bot yaz, otomasyon yaz. Sen milletin peşinde koşacağına, müşteri senden randevu istesin.

    grafik okuyorsun, copy paste işi peşindesin. Görsel grafik çiz, firmalara ücretsiz reklam tasarımı yap(sosyal medya) aç bir site kendini tanıt. Firmalar peşinden koşsun.

    şimdi sana söylüyorum. Blender, aftrr effect, illustrator kullanıyorsun. Blender ile 3d maskot yap, model yap, ürün yap, illustrator ile arka plan desenleri hazırla, aftereffect ile illustrator ile yaptığın arka planın önüne, blender ile yaptığın ürün 3d modelini yerleştir 15-20 sn lik reklam videosu yapıp afeter effect ile düzenle. Koy youtubeye, instagram, linkedine gir bir firmanın yönetici kademesine…

    Biraz gayret, enerji…

    tamam para lazım. Lazım da hepimize lazım. Üç kuruşluk işlerle bu günü kurtardın peki yarın ne olacak? Yarın yine üç kuruşluk iş peşinde koşacaksın.

    Koş yine koş. Onunda peşininde koş ta, ortaya eser çıkarabileceğin işlerin peşinden de koş.

    Orta 3 te resim öğretmenim, gel seni resim sanat okuluna göndereyim demişti. Boş zamanlarında beraber çalışırız demişti. (O zamanlar resmim iyiydi) Ben Uzay bilimleri okumak istediğim için kabul etmemiştim. Sanat okuluna gitseydim, şimdi büyük iş adamlarının, devlet başkanlarının odaları tuvallerimle süslü olurdu.

    Nokta.
  • 13-03-2022, 20:04:58
    #5
    Browland adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aşağıdaki yazdıklarımı size özel yazmıyorum, yanlış anlamayın.

    Şunu bir türlü anlayamıyorum. Hangi gence öğrenciye sorsan iyi gelecek istiyorum, özgürlük istiyorum diyor. Peki kardeşim sen bunu başarabilmek için ne yapıyorsun. Tamam devletin çok büyük sorumluluğun var ama senin sorumluluğun yok mu? Özgürlük istiyorsan, daha iyi gelecek istiyorsan neden bir şeyler yapmıyorsun en azından kendin için?

    yazılım okuyorsun, makale yazma peşindesin. Dersine iyi çalış, script yaz, bot yaz, otomasyon yaz. Sen milletin peşinde koşacağına, müşteri senden randevu istesin.

    grafik okuyorsun, copy paste işi peşindesin. Görsel grafik çiz, firmalara ücretsiz reklam tasarımı yap(sosyal medya) aç bir site kendini tanıt. Firmalar peşinden koşsun.

    şimdi sana söylüyorum. Blender, aftrr effect, illustrator kullanıyorsun. Blender ile 3d maskot yap, model yap, ürün yap, illustrator ile arka plan desenleri hazırla, aftereffect ile illustrator ile yaptığın arka planın önüne, blender ile yaptığın ürün 3d modelini yerleştir 15-20 sn lik reklam videosu yapıp afeter effect ile düzenle. Koy youtubeye, instagram, linkedine gir bir firmanın yönetici kademesine…

    Biraz gayret, enerji…

    tamam para lazım. Lazım da hepimize lazım. Üç kuruşluk işlerle bu günü kurtardın peki yarın ne olacak? Yarın yine üç kuruşluk iş peşinde koşacaksın.

    Koş yine koş. Onunda peşininde koş ta, ortaya eser çıkarabileceğin işlerin peşinden de koş.

    Orta 3 te resim öğretmenim, gel seni resim sanat okuluna göndereyim demişti. Boş zamanlarında beraber çalışırız demişti. (O zamanlar resmim iyiydi) Ben Uzay bilimleri okumak istediğim için kabul etmemiştim. Sanat okuluna gitseydim, şimdi büyük iş adamlarının, devlet başkanlarının odaları tuvallerimle süslü olurdu.

    Nokta.
    peki bunu diyip gmail satmanız ?
  • 13-03-2022, 20:19:49
    #6
    alicskn147 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    peki bunu diyip gmail satmanız ?
    Güzel, senin adına sevindim.

    2 üniversite mezunuyum. Son okulum tarım.

    İstanbul’dan Çanakkale’ye 5 yıl önce taşındım. Hayvanlarım var. Oldu mu?
  • 13-03-2022, 20:20:07
    #7
    Platin üye
    Browland adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aşağıdaki yazdıklarımı size özel yazmıyorum, yanlış anlamayın.

    Şunu bir türlü anlayamıyorum. Hangi gence öğrenciye sorsan iyi gelecek istiyorum, özgürlük istiyorum diyor. Peki kardeşim sen bunu başarabilmek için ne yapıyorsun. Tamam devletin çok büyük sorumluluğun var ama senin sorumluluğun yok mu? Özgürlük istiyorsan, daha iyi gelecek istiyorsan neden bir şeyler yapmıyorsun en azından kendin için?

    yazılım okuyorsun, makale yazma peşindesin. Dersine iyi çalış, script yaz, bot yaz, otomasyon yaz. Sen milletin peşinde koşacağına, müşteri senden randevu istesin.

    grafik okuyorsun, copy paste işi peşindesin. Görsel grafik çiz, firmalara ücretsiz reklam tasarımı yap(sosyal medya) aç bir site kendini tanıt. Firmalar peşinden koşsun.

    şimdi sana söylüyorum. Blender, aftrr effect, illustrator kullanıyorsun. Blender ile 3d maskot yap, model yap, ürün yap, illustrator ile arka plan desenleri hazırla, aftereffect ile illustrator ile yaptığın arka planın önüne, blender ile yaptığın ürün 3d modelini yerleştir 15-20 sn lik reklam videosu yapıp afeter effect ile düzenle. Koy youtubeye, instagram, linkedine gir bir firmanın yönetici kademesine…

    Biraz gayret, enerji…

    tamam para lazım. Lazım da hepimize lazım. Üç kuruşluk işlerle bu günü kurtardın peki yarın ne olacak? Yarın yine üç kuruşluk iş peşinde koşacaksın.

    Koş yine koş. Onunda peşininde koş ta, ortaya eser çıkarabileceğin işlerin peşinden de koş.

    Orta 3 te resim öğretmenim, gel seni resim sanat okuluna göndereyim demişti. Boş zamanlarında beraber çalışırız demişti. (O zamanlar resmim iyiydi) Ben Uzay bilimleri okumak istediğim için kabul etmemiştim. Sanat okuluna gitseydim, şimdi büyük iş adamlarının, devlet başkanlarının odaları tuvallerimle süslü olurdu.

    Nokta.
    Türkiye de yaşadığınızı unutmayın...
  • 13-03-2022, 20:23:06
    #8
    norahbutlean adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Türkiye de yaşadığınızı unutmayın...
    Yok, özellikle Türkiye’de yaşadığımız için söylüyorum.
    Büyük düşünür, şöyle demiştir.

    Karanlığa küfredeceğine bir mum yak! - Konfüçyus
  • 13-03-2022, 20:24:55
    #9
    Platin üye
    Browland adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yok, özellikle Türkiye’de yaşadığımız için söylüyorum.
    Büyük düşünür, şöyle demiştir.

    Karanlığa küfredeceğine bir mum yak! - Konfüçyus
    Hepsi hikaye geliyor artık neyin ne olacağı belli değil artık bu devirde yarın bakmışsın savaş çıkmış.