norahbutlean adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Türkiye de yaşadığınızı unutmayın...
Yok, özellikle Türkiye’de yaşadığımız için söylüyorum.
Büyük düşünür, şöyle demiştir.

Karanlığa küfredeceğine bir mum yak! - Konfüçyus