Browland adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yok, özellikle Türkiye’de yaşadığımız için söylüyorum.
Büyük düşünür, şöyle demiştir.

Karanlığa küfredeceğine bir mum yak! - Konfüçyus
Hepsi hikaye geliyor artık neyin ne olacağı belli değil artık bu devirde yarın bakmışsın savaş çıkmış.