Browland adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aşağıdaki yazdıklarımı size özel yazmıyorum, yanlış anlamayın.

Şunu bir türlü anlayamıyorum. Hangi gence öğrenciye sorsan iyi gelecek istiyorum, özgürlük istiyorum diyor. Peki kardeşim sen bunu başarabilmek için ne yapıyorsun. Tamam devletin çok büyük sorumluluğun var ama senin sorumluluğun yok mu? Özgürlük istiyorsan, daha iyi gelecek istiyorsan neden bir şeyler yapmıyorsun en azından kendin için?

yazılım okuyorsun, makale yazma peşindesin. Dersine iyi çalış, script yaz, bot yaz, otomasyon yaz. Sen milletin peşinde koşacağına, müşteri senden randevu istesin.

grafik okuyorsun, copy paste işi peşindesin. Görsel grafik çiz, firmalara ücretsiz reklam tasarımı yap(sosyal medya) aç bir site kendini tanıt. Firmalar peşinden koşsun.

şimdi sana söylüyorum. Blender, aftrr effect, illustrator kullanıyorsun. Blender ile 3d maskot yap, model yap, ürün yap, illustrator ile arka plan desenleri hazırla, aftereffect ile illustrator ile yaptığın arka planın önüne, blender ile yaptığın ürün 3d modelini yerleştir 15-20 sn lik reklam videosu yapıp afeter effect ile düzenle. Koy youtubeye, instagram, linkedine gir bir firmanın yönetici kademesine…

Biraz gayret, enerji…

tamam para lazım. Lazım da hepimize lazım. Üç kuruşluk işlerle bu günü kurtardın peki yarın ne olacak? Yarın yine üç kuruşluk iş peşinde koşacaksın.

Koş yine koş. Onunda peşininde koş ta, ortaya eser çıkarabileceğin işlerin peşinden de koş.

Orta 3 te resim öğretmenim, gel seni resim sanat okuluna göndereyim demişti. Boş zamanlarında beraber çalışırız demişti. (O zamanlar resmim iyiydi) Ben Uzay bilimleri okumak istediğim için kabul etmemiştim. Sanat okuluna gitseydim, şimdi büyük iş adamlarının, devlet başkanlarının odaları tuvallerimle süslü olurdu.

Nokta.
Türkiye de yaşadığınızı unutmayın...