• 13-03-2022, 20:26:20
    #10
    Browland adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aşağıdaki yazdıklarımı size özel yazmıyorum, yanlış anlamayın.

    Şunu bir türlü anlayamıyorum. Hangi gence öğrenciye sorsan iyi gelecek istiyorum, özgürlük istiyorum diyor. Peki kardeşim sen bunu başarabilmek için ne yapıyorsun. Tamam devletin çok büyük sorumluluğun var ama senin sorumluluğun yok mu? Özgürlük istiyorsan, daha iyi gelecek istiyorsan neden bir şeyler yapmıyorsun en azından kendin için?

    yazılım okuyorsun, makale yazma peşindesin. Dersine iyi çalış, script yaz, bot yaz, otomasyon yaz. Sen milletin peşinde koşacağına, müşteri senden randevu istesin.

    grafik okuyorsun, copy paste işi peşindesin. Görsel grafik çiz, firmalara ücretsiz reklam tasarımı yap(sosyal medya) aç bir site kendini tanıt. Firmalar peşinden koşsun.

    şimdi sana söylüyorum. Blender, aftrr effect, illustrator kullanıyorsun. Blender ile 3d maskot yap, model yap, ürün yap, illustrator ile arka plan desenleri hazırla, aftereffect ile illustrator ile yaptığın arka planın önüne, blender ile yaptığın ürün 3d modelini yerleştir 15-20 sn lik reklam videosu yapıp afeter effect ile düzenle. Koy youtubeye, instagram, linkedine gir bir firmanın yönetici kademesine…

    Biraz gayret, enerji…

    tamam para lazım. Lazım da hepimize lazım. Üç kuruşluk işlerle bu günü kurtardın peki yarın ne olacak? Yarın yine üç kuruşluk iş peşinde koşacaksın.

    Koş yine koş. Onunda peşininde koş ta, ortaya eser çıkarabileceğin işlerin peşinden de koş.

    Orta 3 te resim öğretmenim, gel seni resim sanat okuluna göndereyim demişti. Boş zamanlarında beraber çalışırız demişti. (O zamanlar resmim iyiydi) Ben Uzay bilimleri okumak istediğim için kabul etmemiştim. Sanat okuluna gitseydim, şimdi büyük iş adamlarının, devlet başkanlarının odaları tuvallerimle süslü olurdu.

    Nokta.
    devlet başkanlarının odalarını tuvallerinizle süslemek yerine r10 da 2 liralık gmail hesaplarını satarak, uzay bilimlerinize olan yolculuğunuzda başarılar dilerim.
    Sizin anlattığınız gayret ve enerjinin bende olanının 3 de 1 i sizde olsaydı sanırım bu vizyona sahip olupta bana bunları zaten yazamazdınız.
    Günümüz koşullarında kimin ne için neyin peşinde olduğunu bilmeden mükemmel vizyonunuzu benimle paylaştığınız için teşekkür ederim.
    O harika resim yeteneğinizle zamanınızı burada harcamaktansa gidip biraz gayret edip biyerlere varmanızı da tavsiye ederim.
    Senin odalarını 'süslemediklerin' yüzünden devletten aldığı 850 tl borçla geçinmeye çalışan öğrencilere verdiğiniz bu tavsiyelerin tam aksini gösteren açtığınız konularda açıklardan yararlanarak, botlarla para kazanma tavsiyeleriniz çok çelişiyor.
    Öğrencilere artık para gezmek yada eğlenmek için değil, karnını doyuracak o üç kuruşluk dediğin para lazım.
    Yetenekli olduğunu söyleyip eser çıkartmanın peşindense gmail hesaplarının peşinden koşuyorsun. Eserin gerçekten büyük. Ben eserin yada sanatın peşinde değilim. Sadece para kazanmak istiyorum. Bunu da nasıl bulabilirsem öyle yaparım. Hobi olarak python 3 dilinde kendimi geliştiriyorum. Video kurguluyor 3b modelleme yapıyorum. Ama sizin gibiler yüzünden eser yapıcam diye piyasada 30 liraya sınırsız revizyon sözde tasarımcı işçiler at koşturuyor. Ben kendimi ne bu kadar değersiz, ne de büyük meblalara iş yapacak kadar gelişmiş görmüyorum. Bu yüzden kendi içimde yeteneklerimi pişirip geliştiriyorum. Bu süreçte geçinebilmek için ek iş arıyorum.
    Lütfen bir cevap yazıpta konuyu uzatmayın. İyi akşamlar.
    NOKTA.
  • 13-03-2022, 20:34:41
    #11
    Wasaque adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    devlet başkanlarının odalarını tuvallerinizle süslemek yerine r10 da 2 liralık gmail hesaplarını satarak, uzay bilimlerinize olan yolculuğunuzda başarılar dilerim.
    Sizin anlattığınız gayret ve enerjinin bende olanının 3 de 1 i sizde olsaydı sanırım bu vizyona sahip olupta bana bunları zaten yazamazdınız.
    Günümüz koşullarında kimin ne için neyin peşinde olduğunu bilmeden mükemmel vizyonunuzu benimle paylaştığınız için teşekkür ederim.
    O harika resim yeteneğinizle zamanınızı burada harcamaktansa gidip biraz gayret edip biyerlere varmanızı da tavsiye ederim.
    Senin odalarını 'süslemediklerin' yüzünden devletten aldığı 850 tl borçla geçinmeye çalışan öğrencilere verdiğiniz bu tavsiyelerin tam aksini gösteren açtığınız konularda açıklardan yararlanarak, botlarla para kazanma tavsiyeleriniz çok çelişiyor.
    Öğrencilere artık para gezmek yada eğlenmek için değil, karnını doyuracak o üç kuruşluk dediğin para lazım.
    Yetenekli olduğunu söyleyip eser çıkartmanın peşindense gmail hesaplarının peşinden koşuyorsun. Eserin gerçekten büyük. Ben eserin yada sanatın peşinde değilim. Sadece para kazanmak istiyorum. Bunu da nasıl bulabilirsem öyle yaparım. Hobi olarak python 3 dilinde kendimi geliştiriyorum. Video kurguluyor 3b modelleme yapıyorum. Ama sizin gibiler yüzünden eser yapıcam diye piyasada 30 liraya sınırsız revizyon sözde tasarımcı işçiler at koşturuyor. Ben kendimi ne bu kadar değersiz, ne de büyük meblalara iş yapacak kadar gelişmiş görmüyorum. Bu yüzden kendi içimde yeteneklerimi pişirip geliştiriyorum. Bu süreçte geçinebilmek için ek iş arıyorum.
    Lütfen bir cevap yazıpta konuyu uzatmayın. İyi akşamlar.
    NOKTA.
    Peki güzel kardeşim, iş arayışında başarılar dilerim. Sen de benim gibi 15 yıl sonra mail satarsın, sende bu zamanki gibi iş arayan birine aynılarını söylersin.

    iyi forumlar
  • 13-03-2022, 23:41:26
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Blender ile yaptığın bir kaç işi PM ile atabilir misin? Teşekkürler.
  • 14-03-2022, 00:26:28
    #13
    Zyklon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Blender ile yaptığın bir kaç işi PM ile atabilir misin? Teşekkürler.
    dönüş yaptım hocam
  • 14-03-2022, 15:01:51
    #14
    Wasaque adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    devlet başkanlarının odalarını tuvallerinizle süslemek yerine r10 da 2 liralık gmail hesaplarını satarak, uzay bilimlerinize olan yolculuğunuzda başarılar dilerim.
    Sizin anlattığınız gayret ve enerjinin bende olanının 3 de 1 i sizde olsaydı sanırım bu vizyona sahip olupta bana bunları zaten yazamazdınız.
    Günümüz koşullarında kimin ne için neyin peşinde olduğunu bilmeden mükemmel vizyonunuzu benimle paylaştığınız için teşekkür ederim.
    O harika resim yeteneğinizle zamanınızı burada harcamaktansa gidip biraz gayret edip biyerlere varmanızı da tavsiye ederim.
    Senin odalarını 'süslemediklerin' yüzünden devletten aldığı 850 tl borçla geçinmeye çalışan öğrencilere verdiğiniz bu tavsiyelerin tam aksini gösteren açtığınız konularda açıklardan yararlanarak, botlarla para kazanma tavsiyeleriniz çok çelişiyor.
    Öğrencilere artık para gezmek yada eğlenmek için değil, karnını doyuracak o üç kuruşluk dediğin para lazım.
    Yetenekli olduğunu söyleyip eser çıkartmanın peşindense gmail hesaplarının peşinden koşuyorsun. Eserin gerçekten büyük. Ben eserin yada sanatın peşinde değilim. Sadece para kazanmak istiyorum. Bunu da nasıl bulabilirsem öyle yaparım. Hobi olarak python 3 dilinde kendimi geliştiriyorum. Video kurguluyor 3b modelleme yapıyorum. Ama sizin gibiler yüzünden eser yapıcam diye piyasada 30 liraya sınırsız revizyon sözde tasarımcı işçiler at koşturuyor. Ben kendimi ne bu kadar değersiz, ne de büyük meblalara iş yapacak kadar gelişmiş görmüyorum. Bu yüzden kendi içimde yeteneklerimi pişirip geliştiriyorum. Bu süreçte geçinebilmek için ek iş arıyorum.
    Lütfen bir cevap yazıpta konuyu uzatmayın. İyi akşamlar.
    NOKTA.
    Ağzına sağlık, ne anlar ki boşver.