Wasaque adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
devlet başkanlarının odalarını tuvallerinizle süslemek yerine r10 da 2 liralık gmail hesaplarını satarak, uzay bilimlerinize olan yolculuğunuzda başarılar dilerim.
Sizin anlattığınız gayret ve enerjinin bende olanının 3 de 1 i sizde olsaydı sanırım bu vizyona sahip olupta bana bunları zaten yazamazdınız.
Günümüz koşullarında kimin ne için neyin peşinde olduğunu bilmeden mükemmel vizyonunuzu benimle paylaştığınız için teşekkür ederim.
O harika resim yeteneğinizle zamanınızı burada harcamaktansa gidip biraz gayret edip biyerlere varmanızı da tavsiye ederim.
Senin odalarını 'süslemediklerin' yüzünden devletten aldığı 850 tl borçla geçinmeye çalışan öğrencilere verdiğiniz bu tavsiyelerin tam aksini gösteren açtığınız konularda açıklardan yararlanarak, botlarla para kazanma tavsiyeleriniz çok çelişiyor.
Öğrencilere artık para gezmek yada eğlenmek için değil, karnını doyuracak o üç kuruşluk dediğin para lazım.
Yetenekli olduğunu söyleyip eser çıkartmanın peşindense gmail hesaplarının peşinden koşuyorsun. Eserin gerçekten büyük. Ben eserin yada sanatın peşinde değilim. Sadece para kazanmak istiyorum. Bunu da nasıl bulabilirsem öyle yaparım. Hobi olarak python 3 dilinde kendimi geliştiriyorum. Video kurguluyor 3b modelleme yapıyorum. Ama sizin gibiler yüzünden eser yapıcam diye piyasada 30 liraya sınırsız revizyon sözde tasarımcı işçiler at koşturuyor. Ben kendimi ne bu kadar değersiz, ne de büyük meblalara iş yapacak kadar gelişmiş görmüyorum. Bu yüzden kendi içimde yeteneklerimi pişirip geliştiriyorum. Bu süreçte geçinebilmek için ek iş arıyorum.
Lütfen bir cevap yazıpta konuyu uzatmayın. İyi akşamlar.
NOKTA.
Peki güzel kardeşim, iş arayışında başarılar dilerim. Sen de benim gibi 15 yıl sonra mail satarsın, sende bu zamanki gibi iş arayan birine aynılarını söylersin.

iyi forumlar