• 07-02-2018, 20:38:24
    #1
    adobe photoshop,adobe Illusrator,html,c#,microsoft office hakkında bilgi sahibiyim
  • 07-02-2018, 20:48:57
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Makro bilgin veya ileri excel bilginiz var mı acaba
  • 07-02-2018, 20:55:21
    #3
    Merhabalar orta düzeyde excel bilgisine sahibim ve daha önceden hiç makro kaydı yapmadım ama bu yapmıcağım anlamına gelmez isterseniz beni deneyebilirsiniz..
  • 07-02-2018, 21:01:03
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Megaflow adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Makro bilgin veya ileri excel bilginiz var mı acaba
    Merhaba benim var nasıl bir iş veriyorsunuz ?
  • 07-02-2018, 21:09:46
    #5
    ilkerdrn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar orta düzeyde excel bilgisine sahibim ve daha önceden hiç makro kaydı yapmadım ama bu yapmıcağım anlamına gelmez isterseniz beni deneyebilirsiniz..
    Sistemde kayıtlı loga giren verileri bir rapor formatının içine çekip kaydetecek bir makro yapabilirseniz satın alabilirim



    SLKing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba benim var nasıl bir iş veriyorsunuz ?
    İlginize teşekkür ederim ama arkadaşla çalışmayı düşünüyorum sağolun
  • 07-02-2018, 23:05:33
    #6
    Megaflow adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sistemde kayıtlı loga giren verileri bir rapor formatının içine çekip kaydetecek bir makro yapabilirseniz satın alabilirim





    İlginize teşekkür ederim ama arkadaşla çalışmayı düşünüyorum sağolun
    Evet orada bir saygısızlık etmiş olabilirim ben de öğrenciyim iş arıyorum aslında o yüzden yazdım. Eğer arkadaş yapamaz ise bilgilendirilmek isterim hocam
  • 08-02-2018, 01:11:58
    #7
    öncelikle teklifiniz için teşekkür ederim ama sizide zor durumda bırakmak istemem ama denicem isterseniz arkadaşla iletişim kurun oda öğrenciymiş yararlansın