Öğrenciyim iş arıyorum
6
●330
- 07-02-2018, 21:01:03Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Merhaba benim var nasıl bir iş veriyorsunuz ?Megaflow adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-02-2018, 21:09:46Sistemde kayıtlı loga giren verileri bir rapor formatının içine çekip kaydetecek bir makro yapabilirseniz satın alabilirimilkerdrn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İlginize teşekkür ederim ama arkadaşla çalışmayı düşünüyorum sağolunSLKing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 07-02-2018, 23:05:33Evet orada bir saygısızlık etmiş olabilirim ben de öğrenciyim iş arıyorum aslında o yüzden yazdım. Eğer arkadaş yapamaz ise bilgilendirilmek isterim hocamMegaflow adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle