Megaflow adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sistemde kayıtlı loga giren verileri bir rapor formatının içine çekip kaydetecek bir makro yapabilirseniz satın alabilirim





İlginize teşekkür ederim ama arkadaşla çalışmayı düşünüyorum sağolun
Evet orada bir saygısızlık etmiş olabilirim ben de öğrenciyim iş arıyorum aslında o yüzden yazdım. Eğer arkadaş yapamaz ise bilgilendirilmek isterim hocam