ilkerdrn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar orta düzeyde excel bilgisine sahibim ve daha önceden hiç makro kaydı yapmadım ama bu yapmıcağım anlamına gelmez isterseniz beni deneyebilirsiniz..
Sistemde kayıtlı loga giren verileri bir rapor formatının içine çekip kaydetecek bir makro yapabilirseniz satın alabilirim



SLKing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba benim var nasıl bir iş veriyorsunuz ?
İlginize teşekkür ederim ama arkadaşla çalışmayı düşünüyorum sağolun