Konu
Öğrenciyim iş arıyorum
07-02-2018, 20:55:21
#3
ilkerdrn
Merhabalar orta düzeyde excel bilgisine sahibim ve daha önceden hiç makro kaydı yapmadım ama bu yapmıcağım anlamına gelmez isterseniz beni deneyebilirsiniz..