• 25-09-2017, 22:34:17
    #1
    Sivas Cumhuriyet Üniversitesinde Halkla İlişkiler ve Tanıtım bölümünde öğrenim görmekteyim , okul masraflarıma yardımı olması için bilgisayar üzerinden homeoffice çalışabileceğim bir iş bakıyorum . Eğer sizde sitenize bir canlı destek elemanı veya ticket'lere cevap verecek bir eleman arıyorsanız benimle iletişime geçebilirsiniz . Çalışma saatleri olarak 23:00 - 06:00 veya 08:00 - 14:30 aralıklarına ayak uydurabilirim . Fiyatı iş veren belirleyebilir her türlü fiyata uyabilirim sadece empati yapması yeterlidir iş verenin. Müşteriler ile iletişim halindeyken Türkçe kurallarını en iyi şekilde uyacağıma hiç şüpheniz olmasın. Şimdiden teşekkür ederim pm 'lerinizi bekliyorum
    skype adresim:hitciamca


  • 25-09-2017, 22:54:18
    #2
    o karikatürden sonra kesin iş bulursun hocam
  • 25-09-2017, 22:59:23
    #3
    Ekpyrosis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    o karikatürden sonra kesin iş bulursun hocam
    Kara mizah yapmış zararı yok hocam
  • 25-09-2017, 23:00:02
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Güldürdün
  • 25-09-2017, 23:15:40
    #5
    Ekpyrosis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    o karikatürden sonra kesin iş bulursun hocam
    İroni yaptığım için bir sakınca görmüyorum hocam yine de fikriniz için teşekkür ederim

    Candede adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kara mizah yapmış zararı yok hocam
    Çok teşekkür ederim yorumunuz için

    Digiland adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güldürdün
    Yüzünüzden gülücükler eksin olmasın hocam
  • 28-09-2017, 00:24:37
    #6
    İş alımı açıktır , mesajlarınızı bekliyorum
  • 28-09-2017, 00:41:25
    #7
    Kurumsal PLUS
    Karikatürden sonra aklıma bir sayfanın sloganı geldi,

    İş arıyorum işçi lazım mı Abi ?
    - Burası Tophane Beyfendi, Lütfen Topunuzu Alın Sektirin Gidin.
    * Harikaydı gerçekten
  • 28-09-2017, 00:45:58
    #8
    WebxGroup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Karikatürden sonra aklıma bir sayfanın sloganı geldi,

    İş arıyorum işçi lazım mı Abi ?
    - Burası Tophane Beyfendi, Lütfen Topunuzu Alın Sektirin Gidin.
    * Harikaydı gerçekten
    Hepimizin biraz da olsa tebessüme ihtiyacı var Muhammed abi Teşekkür ederim yorumunuz için ..
  • 28-09-2017, 00:48:27
    #9
    Kurumsal PLUS
    emrettin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hepimizin biraz da olsa tebessüme ihtiyacı var Muhammed abi Teşekkür ederim yorumunuz için ..
    Muhammed bey yok şu an, Yahya ben. Rica ederim