WebxGroup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Karikatürden sonra aklıma bir sayfanın sloganı geldi,

İş arıyorum işçi lazım mı Abi ?
- Burası Tophane Beyfendi, Lütfen Topunuzu Alın Sektirin Gidin.
* Harikaydı gerçekten
Hepimizin biraz da olsa tebessüme ihtiyacı var Muhammed abi Teşekkür ederim yorumunuz için ..