Karikatürden sonra aklıma bir sayfanın sloganı geldi,
İş arıyorum işçi lazım mı Abi ?
- Burası Tophane Beyfendi, Lütfen Topunuzu Alın Sektirin Gidin.
* Harikaydı gerçekten
Hepimizin biraz da olsa tebessüme ihtiyacı var Muhammed abi

Teşekkür ederim yorumunuz için ..