emrettin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hepimizin biraz da olsa tebessüme ihtiyacı var Muhammed abi Teşekkür ederim yorumunuz için ..
Muhammed bey yok şu an, Yahya ben. Rica ederim