Ekpyrosis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
o karikatürden sonra kesin iş bulursun hocam
İroni yaptığım için bir sakınca görmüyorum hocam yine de fikriniz için teşekkür ederim

Candede adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kara mizah yapmış zararı yok hocam
Çok teşekkür ederim yorumunuz için

Digiland adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Güldürdün
Yüzünüzden gülücükler eksin olmasın hocam