vbulletin forum kurulur
ücret 20 ytl
isteyen özelden mesaj atsın
vbulletin forum kurulur
18
●1.310
- 23-04-2008, 23:12:57
- 21-05-2008, 22:32:52Forum kurdurmaya ihtiyacı olan, hiç bilmeyen, geliri normal birisi için 20 YTL hiç birşey değil. Bu da bi para kazanma yöntemi. Tabi kurulumdan sonra bir eksik yada sorun görüldüğünde ilgilenmesi, ben kurdum benden bu kadar, gerisine karışmam dememesi şartıyla =)
Ben bir yıl öncesi olsa kurdurabilirdim mesela. O zaman aramıştım böyle birini. Ama kolay müşteri değilim pek. Kurulduktan sonra eklentiler isterdim, özellik isterdim, hiç sorun çıkmamasını isterdim. Hatta yüzlerce üyesi de hazır olsun isterdim. Son cümle şakaydı =)
Kolay gelsin.. - 21-05-2008, 23:08:40Üyeliği durdurulduYa lisan olurmu allah aşkına kurmayı bilmeyenlere kuruyor sanırım arkadaşımız .
Baltalamayalım lütfen
...
SeLaMeTLe - 22-05-2008, 13:19:39mesut sagol arkadaşım bilmeyenlere kuruyorum bi sorun çıkarsa tabi yardım ediyorum lisans olayına gelince tabi kendiniz alıcaksınız ben mi alıcam saçma sapan konuşmayın bizde kendi çapımızda para kazanmaya çalışıyoruz adamın parasını alır tüyer,doğru düzügn iş yapmassam konuyu baltalayın ama öyle bişeyde yok şuan şikayet yok bu konuda onun için uzayın ....The_RoTinG adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Baltalamayalım lütfen
...