Forum kurdurmaya ihtiyacı olan, hiç bilmeyen, geliri normal birisi için 20 YTL hiç birşey değil. Bu da bi para kazanma yöntemi. Tabi kurulumdan sonra bir eksik yada sorun görüldüğünde ilgilenmesi, ben kurdum benden bu kadar, gerisine karışmam dememesi şartıyla =)
Ben bir yıl öncesi olsa kurdurabilirdim mesela. O zaman aramıştım böyle birini. Ama kolay müşteri değilim pek. Kurulduktan sonra eklentiler isterdim, özellik isterdim, hiç sorun çıkmamasını isterdim. Hatta yüzlerce üyesi de hazır olsun isterdim. Son cümle şakaydı =)
Kolay gelsin..