The_RoTinG adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ya lisan olurmu allah aşkına kurmayı bilmeyenlere kuruyor sanırım arkadaşımız . Baltalamayalım lütfen ...
SeLaMeTLe
mesut sagol arkadaşım bilmeyenlere kuruyorum bi sorun çıkarsa tabi yardım ediyorum lisans olayına gelince tabi kendiniz alıcaksınız ben mi alıcam saçma sapan konuşmayın bizde kendi çapımızda para kazanmaya çalışıyoruz adamın parasını alır tüyer,doğru düzügn iş yapmassam konuyu baltalayın ama öyle bişeyde yok şuan şikayet yok bu konuda onun için uzayın ....