bi arkadaş eski rep atmış konu baltalamayın yazanla arkadaşlara
eyvallah sagolun arkadaşlar ama iş yok yazdım bu mu kötü uslup kurmuyorum vbulletin forum kurmuyorum artık yeter canım haddini kaçırdnız yani baksın herkes işine