• 02-11-2008, 12:19:17
    #28
    valla dünde bana oldu kendi sitelerime giremez oldum.gelirlerde düşüyor tabiki
  • 02-11-2008, 15:54:12
    #29
    arkadaşlar göya jip mip dağıtıyorlar 15 gündür kullanıyorum.. İletişim kuracağım bir mailları bile yok... Ne amatörlüktür bu... 15 günde 5 kere kontrol panelleri bozuldu.. 1 tıka 0.02 verdikleri gibi 4-5 tane text reklamlarından başka reklam da yok.. Millet neye tıklasın... bence adtech FOSSS çıkmıştırr.. Kendileri para kazanıyorlar belki ama çok amatörler... Yazık.. G oogle adsense ye rakip dünyada ve türkiyede başka hiç bir firma yok..
  • 02-11-2008, 16:14:17
    #30
    Peki bu Adtech ödemeyi ne zaman yapıyor panelde güncelleme var deniyor ödeme istiyemiyorum 300 dolar birikmişim var ne zaman verirler aceba ?
  • 02-11-2008, 16:35:12
    #31
    artık sıkmaya başladı
  • 02-11-2008, 17:37:05
    #32
    Acil revizyon gerekiyor.
  • 02-11-2008, 17:37:15
    #33
    BuuuRaaaK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Peki bu Adtech ödemeyi ne zaman yapıyor panelde güncelleme var deniyor ödeme istiyemiyorum 300 dolar birikmişim var ne zaman verirler aceba ?
    her ay başı yapılıyor.
    bu hafta içi yapılır
  • 02-11-2008, 17:59:17
    #34
    Arkadaşlar,adtech eklediğimiz sitelerin subdomainlerindeki siteleri saymıyor mu? Örneğin benimsite.com 'a ekledim ve reklam kodlarını video.benimsite.com'a yerleştirdim fakat ne gösterim ne tıklama hiç bir hareket yok raporlarda.Normalde başvrduğumuz domainin bütün alt domainlerini ve uzantılarını sayması lazım değil mi?

    Edit:Bu başlıktaki yazılarda okuduğum kadarıyla bir çok kişinin raporlarında hareketlenme yok.Demek ki sorun subdomain melesi değilmiş.Raporları saymıyor.
  • 02-11-2008, 18:43:31
    #35
    Üyeliği durduruldu
    subdomainler ayrı bir domaindir ...

    mesela www.ismin.com.tr bu com.tr nin sub domaini yani ona ayrı ayrı uyelık alıyon
    buda sub domain olarak ayrı bir domain olarak anımsar o yuzden subdomainlerede ayrı hesap alacaksın
  • 02-11-2008, 19:00:36
    #36
    Adtech şu tıkları doğru dürüst saysa şuan köşe olmuştumda........Saymıyor işte