adtech
48
●2.672
- 02-11-2008, 15:54:12arkadaşlar göya jip mip dağıtıyorlar 15 gündür kullanıyorum.. İletişim kuracağım bir mailları bile yok... Ne amatörlüktür bu... 15 günde 5 kere kontrol panelleri bozuldu.. 1 tıka 0.02 verdikleri gibi 4-5 tane text reklamlarından başka reklam da yok.. Millet neye tıklasın... bence adtech FOSSS çıkmıştırr.. Kendileri para kazanıyorlar belki ama çok amatörler... Yazık.. G oogle adsense ye rakip dünyada ve türkiyede başka hiç bir firma yok..
- 02-11-2008, 17:37:15
- 02-11-2008, 17:59:17Arkadaşlar,adtech eklediğimiz sitelerin subdomainlerindeki siteleri saymıyor mu? Örneğin benimsite.com 'a ekledim ve reklam kodlarını video.benimsite.com'a yerleştirdim fakat ne gösterim ne tıklama hiç bir hareket yok raporlarda.Normalde başvrduğumuz domainin bütün alt domainlerini ve uzantılarını sayması lazım değil mi?
Edit:Bu başlıktaki yazılarda okuduğum kadarıyla bir çok kişinin raporlarında hareketlenme yok.Demek ki sorun subdomain melesi değilmiş.Raporları saymıyor. - 02-11-2008, 18:43:31Üyeliği durduruldusubdomainler ayrı bir domaindir ...
mesela www.ismin.com.tr bu com.tr nin sub domaini yani ona ayrı ayrı uyelık alıyon
buda sub domain olarak ayrı bir domain olarak anımsar o yuzden subdomainlerede ayrı hesap alacaksın