Konu
adtech
02-11-2008, 16:14:17
#30
BuuuRaaaK
Peki bu Adtech ödemeyi ne zaman yapıyor panelde güncelleme var deniyor ödeme istiyemiyorum 300 dolar birikmişim var ne zaman verirler aceba ?