arkadaşlar göya jip mip dağıtıyorlar 15 gündür kullanıyorum.. İletişim kuracağım bir mailları bile yok... Ne amatörlüktür bu... 15 günde 5 kere kontrol panelleri bozuldu.. 1 tıka 0.02 verdikleri gibi 4-5 tane text reklamlarından başka reklam da yok.. Millet neye tıklasın... bence adtech FOSSS çıkmıştırr.. Kendileri para kazanıyorlar belki ama çok amatörler... Yazık.. G oogle adsense ye rakip dünyada ve türkiyede başka hiç bir firma yok..