• 02-11-2008, 20:56:50
    #46
    tosih adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dikkatimi bişey çekti şu son 2 günde,gariptirki, adtech ve reklamstore aynı anda gidiyor, aynı anda düzeliyor aynı dc de fln mı acaba ?
    yada birbirlerinemi saldırıolar nedir
    aynı dc de olabilirler ikisininde hostingi sadecehostingti sanırım
  • 02-11-2008, 21:15:41
    #47
    Üyeliği durduruldu
    PPA 468x60 reklamlar bende gözükmüyor. Daha önce bildirmiştim ama ilgilenmediler. Neden gözükmüyor ki acaba? Altta adtech yazıyor ama banner gözükmüyor.
  • 02-11-2008, 22:51:13
    #48
    Yine tıklar doğru dürüst sayılmıyorr
  • 03-11-2008, 00:06:19
    #49
    hala bozuk bu nedir ben anlamıyorum ....yazıkkk..