Konu
adtech
02-11-2008, 21:15:41
#47
mobilist
Üyeliği durduruldu
PPA 468x60 reklamlar bende gözükmüyor. Daha önce bildirmiştim ama ilgilenmediler. Neden gözükmüyor ki acaba? Altta adtech yazıyor ama banner gözükmüyor.