Konu
adtech
02-11-2008, 17:37:15
#33
tosih
BuuuRaaaK adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Peki bu Adtech ödemeyi ne zaman yapıyor panelde güncelleme var deniyor ödeme istiyemiyorum 300 dolar birikmişim var ne zaman verirler aceba ?
her ay başı yapılıyor.
bu hafta içi yapılır