• 02-06-2008, 18:43:45
    #1
    Üyeliği durduruldu
    merhaba arkadaşlar adtech yeni kullananlardayım çok iyi para veriyor.
    ancak bir sorunum var
    altaki resimler
    Genel Kazanç Toplamınız : 14,12 $ diyor.
    Ödenmemiş Kazançlarınız : 9,27 $ : diyor ama bana şimdiye kadar hiç para gelmedi talepde etmedim.

    ödeme geçmişine ise geldiğimde şöyle bir şey var altaki resimde bakabilirsiniz.


    erken ödeme almak istediğimde ise Erken Ödeme Alabileceğiniz Maksimum Tutar : 5,68 YTL diyor.
    Ödeme Almak İstediğiniz Tutar yazıyor hemde üste 5,68 YTL diyor..

  • 02-06-2008, 18:52:46
    #2
    Üyeliği durduruldu
    resimdekini okudunmu acaba .. orda ne yapman gerektiğini diyor sana . faturayı yollamazsan ödemede alamazsın .. fatura kesebiliorum demişsin. yolla faturayı yollasınlar parayı..
    adtech yeni kullananlardayım çok iyi para veriyor. demişsin benim görüşüm ise bence vermiyor .. o reklamları siteye koymaya değmez.. kaldırdım tüm reklamları ben paramı da aldım ama ..
  • 02-06-2008, 19:00:17
    #3
    Alıntı
    adtech yeni kullananlardayım çok iyi para veriyor
    Fazla uçmuşsun.Tık başı 0,01 veriyor ne fazlası.Resmen bedavaya reklam yayınlatıyor fazla veriyomuş.Onu sitene koymaya değmez siteyi temiz tutmuş olursun hem..

    (Bu mesajdan sonra merak ediyorum kaç kişi -rep verecek.Durup duruken -rep veriyolar ama korkudan adlarını yazmıyolar.Kimin verdiğini öğrenmek için gold üye olmak gerekiyomuş.İyi kazanç kapısı valla.Ne dolaplar dönüyor...)
  • 02-06-2008, 19:08:40
    #4
    canım bilmemek değil öğrenmemek ayıp,
    bu linke tıkla; https://www.r10.net/profile.php?do=editoptions

    aşağıdaki "rep bildirgeçi" düğmesinede tıklarsan, kim ne rep vermiş görürsün..

    birde forumu zan altında bırakma,
    gokhans19 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    (Bu mesajdan sonra merak ediyorum kaç kişi -rep verecek.Durup duruken -rep veriyolar ama korkudan adlarını yazmıyolar.Kimin verdiğini öğrenmek için gold üye olmak gerekiyomuş.İyi kazanç kapısı valla.Ne dolaplar dönüyor...)
  • 02-06-2008, 19:53:27
    #5
    benikaydet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    canım bilmemek değil öğrenmemek ayıp,
    bu linke tıkla; https://www.r10.net/profile.php?do=editoptions
    aşağıdaki "rep bildirgeçi" düğmesinede tıklarsan, kim ne rep vermiş görürsün..
    birde forumu zan altında bırakma,
    Valla bana ilk mesajımda -rep verildi.Verenin adı yazmadığı için kim verdi diye sordum o zaman bana normal üyeler kimin verdiğini göremez para verip gold üye ol o zaman görürsün dediler.Sen paralı üye olduğun için görüyosundur.